به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا
سرخط خبرها

دست باز ساپینتو در خط حمله استقلال|۶ مدعی و شاید بیشتر!

  • کد خبر: ۱۱۸۵۶۳
  • ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱
دست باز ساپینتو در خط حمله استقلال|۶ مدعی و شاید بیشتر!
خط حمله استقلال پر ترافیک‌ترین نقطه محسوب می‌شود و اکنون شش بازیکن مدعی حضور در ترکیب اصلی هستند. در دیگر خطوط چنین ترافیکی وجود ندارد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، تکلیف استقلال در قفس توری مشخص است. سید حسین حسینی، مرد اول ساپینتو خواهد بود و هر از گاهی هم بازی به علی رضایی خواهد رسید. دروازه‌بانی که هیچ خطری برای شماره یک آبی‌ها ایجاد نخواهد کرد. در مرکز دفاع نیز تا حد زیادی شانس‌دار‌ها مشخص شده‌اند. داسیلوا و چشمی طبق برآوردی که از بازی‌های تدارکاتی می‌شود در ترکیب قرار خواهند گرفت و احتمالاً محمد حسین مرادمند، گزینه بعدی خواهد بود. در کنار این‌ها عارف غلامی هم برای ورود به ترکیب استقلال کم اقبال نخواهد بود. هر چند که ساپینتو در بازی تدارکاتی اخیر از جلالی در پست دفاع متمرکز استفاده کرد و این بازیکن را در کنار داسیلوا و چشمی قرار داد، اما قطع به یقین اگر مربی استقلال به دنبال بازی با سه دفاع باشد، سراغ مدافعان تخصصی را خواهد گرفت.
تعداد بازیکنان در این پست به گونه‌ای نیست که سرمربی استقلال را برای انتخاب نفرات دچار مشکل کند.
همان طور که در خط میانی تا حد زیادی الگوی ساپینتو مشخص است. نیک نفس مرد اول او برای بازی در پست هافبک-دفاعی خواهد بود. مهدی‌پور نیز نقش بازیساز را ایفا خواهد کرد. در کنار مهدی‌پور از آمانوف نیز می‌شود بهره گرفت. مهری نیز تنها آلترناتیو نیک نفس خواهد بود، به شرط آنکه ساپینتو نخواهد از چشمی در این پست هم علاوه برخط دفاع بازی بگیرد.
بازیکنان کناری استقلال دایره وسیعی ندارند. حردانی در جناح راست تنها گزینه است و سلمانی در چپ. یامگا، بابایی، شهباززاده، رضایی، مطهری و رمضانی، اما برای سرمربی استقلال دایره گسترده‌ای از بازیکنان هجومی را تشکیل خواهند داد.
با توجه به اینکه ساپینتو نیز گرایش به بازی گرفتن از یامگا در خطوط هجومی دارد، یک دایره شش نفره از بازیکنانی که قابلیت بازی در این پست را دارند، شکل خواهد گرفت. حال اگر دست‌کم دو بازیکن از میان این شش نفر بتوانند در هفته‌های آغازین عملکرد درخشان از خود به جا بگذارند، محدودیت بیشتری برای ورود به ترکیب اصلی استقلال به وجود خواهد آمد و دست ساپینتو برای بازی گرفتن از دیگر عناصر محدود خواهد شد. این طور به نظر می‌رسد که سرمربی استقلال تا امروز از شیوه عملکرد آرمان رمضانی نسبت به دیگر بازیکنان راضی نیست. ارسلان مطهری نیز از افکار سرمربی استقلال دور است و بیشتر گرایش مرد پرتغالی به بازیکنانی همچون یامگا، شهباززاده و بابایی است و احتمال دارد لیگ را هم با همین بازیکنان استارت بزند، چون او حضور در تمرینات و بازی‌های تدارکاتی را  اولویت قرار خواهد داد و زمان می‌برد که دیگر بازیکنان مانند رضایی بتوانند سرمربی استقلال را برای بازی در ترکیب اصلی قانع کنند. با این وجود، اما همه این عناصر در نقطه‌ای از لیگ به اوج آمادگی خواهند رسید و توقع دارند در ترکیب اصلی قرار بگیرند. بازیکنانی مانند مطهری و رمضانی نیز از همین حالا توقع حضور در ترکیب اصلی را دارند و اگر به خواسته خود نرسند هیچ بعید نیست اولین جدا شده‌ها در نیم فصل آتی باشند و به سبب دقایق ناچیز حضور در ترکیب اصلی استقلال، ساک خود را به سمت دیگر تیم‌ها ببندند.
این ترافیک در حالی چشم‌ها را به سمت خود متوجه ساخته که بسیاری از کارشناسان حوزه استقلال بر این باورند که آبی‌ها باید در پست وینگر و بازیکن پشت مهاجم تقویت شوند، اما این طور که پیدا است باشگاه استقلال از ساپینتو خواسته با همین داشته‌ها استقلال را به نیم فصل لیگ بیست و دوم برساند تا شاید با نقل و انتقالات نیم فصل، کمبود بازیکن در برخی پست‌ها از بین برود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->